Persze mindig  szépek szoktak lenni, de most hihetetlen lett! a mandulás piskótám annyira tökéletes lett, hogy nem tudom mitől. Persze ígyis-úgyis krém került bele meg a tetejére, úgyhogy lényegtelen mennyire gyönyörűen szabályos lesz. No meg a végén mindenképp pikk-pakk megesszük:):). Csak néztük mindannyian. viccelődtek is a fiúk a végén, hogy melyik cukrászatból hoztam:D :D Persze party közben sütöttem, többek közt ezért is ragaszkodom az amerikai konyhához. De nem tudom melyik barátunknak van ilyen "piskótatökéletesítő" aurája.

Leszűrtem, le kell tesztelni. Persze egyből viccelődtek, aha, szóval ezentúl ha sütök, mindig itt kell üljenek, aztán ha kész vagyok, mehetnek isten hírével, mi? :D:D:D Hát erre gondolták berendezkedni:D De mondtam azt gondoltam, mindenki eljön külön, és mindenkit letesztelek, szépen oda kell ülni a sütő mellé, és majd kibukik kitől lett látványra is szupertökéletes a piskóta:) Képet sajnos nem tudok rakni, eszünkbe se jutott, olyan gyorsan elfogyott.

De legközelebb mikor itt lesznek a srácok azért azt hiszem kipróbálom a zachert is. Ami finom, csak valahogy a külsejét nem sikerült még tökéletesíteni:) Hátha arra is működik az aura:):)

A bejegyzés trackback címe:

https://elveszettiluziok.blog.hu/api/trackback/id/tr725084574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása