Új év, új remények. Úgy döntöttem, véget vetek a szimpla kocogásnak, és néhanapján el elmegyek egy egy váltóra. Így már be is neveztek az UB egy 5 fős csapatába. Már most érdekes:) Van kereken fél éven eljutni a 10-12 km től egy nap a 3 darabban lefutott 50 kmig 24 óra alatt.

Az egész igen érdekes, lesz, főleg hogy a versenyszellem csírája is hiányzik belőlem. Az ősszel kiderült, az egyéni célok emiatt nemhogy nem motiválnak, pont letojom őket. Mert minek. De csapatban jóbuli:) És tuti futok, mert ilyenkor hajt, hogy számítanak rám, nélkülem borul a dolog, így csinálni kell.

No ezt, meg a "csak azért is" lázadást meglovagolva lettem csapattag. A kiinduló állapot magamhoz képest is, egy erős hááááttt.... De végigböngészve mindenféle futós terveket, stb, nem tűnik cseppet se lehetetlennek. Sőt. Így fő célnak az időjavítást tűztem ki, mert a távot rendszeres futással, a lovakat lelövik alapon, csak lefutom. De az se mindegy, hogy mennyi alatt.


Első hónapi komoly terv.. már amennyire én tervezek bármit:) hogy irány egy 150 kmes hónap. ez januárt tekintve szép lesz, pláne ha rosszidők is jönnek. Elő is kotortam azon emlékeim, mikor jégen hóban, mindenben róttam az akkor még csak 2.5-3.5 kmeket naponta, kétnaponta. Na evvel be is fejeztem a külön rákészülést a rosszidőre:) kabát van, cipő van , zokni van. hidegben már fagytam máskor is vörösre, és semmi bajom nem lett, ráadásul egyenlőre tökfelesleges izgalom lenne, hiszem plusszok vannak.


A fő mottómmá pedig egy sportoló bölcsességét tettem, álljon itt:

"Csomor Erika többszörös triatlon IRONMAN bajnokunk.:

– Szoktál edzést kihagyni?
– Nem, mert nincs edzésterv. Ami kimarad, az nem is volt benne."

A bejegyzés trackback címe:

https://elveszettiluziok.blog.hu/api/trackback/id/tr665716587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása