The avengers (2012)

Tegnap végre megnéztem. Nagyon szeretem a marvel univerzumot. No nem minden szegletét, de pont elég nagy részét ahhoz, hogy a filmjeket is megnézzem. És így túlléptem azon, hogy THor egy szőke szörfös, a Vasember egy totális piperkőc, Hulk egy dadogós tudós... nekem a kedvencem az ügynök csóka vaolt. aki sajnos végül szomorú véget ér.

Aki kellemes meglepetést okozott az Amerika Kapitány. Az ő filmje annyira nem tetszett. 3 szor vágtam neki, 3 szor aludtam el, és láttamc sak darabokat belőle. De a bosszúállókban egy jófej karakterre sikerült, mégha kissé túlzottan tesztoszteron szagú is.

Alapvetően, szerintem egy képrekénykedvelő embernek jó kis kikapcsolódás volt a film. És még a világ is megmenekült a végére:)

A bejegyzés trackback címe:

https://elveszettiluziok.blog.hu/api/trackback/id/tr354737587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása