Kilimcs 2013.03.07. 16:07

Kedvenc mesék

A kisebbem a nagyon rákapott a meseolvastatásra korban van. Nagy kedvence (mint annó nekem, meg az apukájának is) többek közt a Vidám mesék, Szutyejevtől. szinte mindennap olvasni kell belőle. Persze van , hogy a legelső mesén nem jutunk túl:) Ezt a mesét már kívülről fújom, hiszen a nagyobbamnak is vagy ezerszer olvastam. Maga a Vidám mesék is két példányban van meg. Egyszer ugyanis eltűnt, nem találtuk, végül megvettem újra. Persze  költözéskor meglett megint az eltűnt könyv. De sebaj, így egyszerre tudja mindkét gyerek nézegetni. Illetve a kisfiam jövőre már remélem saját magának is tudja majd olvasni.

Szutyejev: Kispipi és Kisréce

Kikelt a tojásból Kisréce.
- Megszülettem! - Kiáltotta vidáman

01.jpg-Én is! - csipogta rá kispipi.

02.jpg

- Sétálni megyek. - mondta Kisréce.  - Én is! -vágta rá Kispipi.

03.jpg- Kapirgálok egy kicsit! - szólt Kisréce. - Én is! - közölte Kispipi.

04.jpg- Gilisztát találtam! - ujjongott Kisréce. -Én is! - pittyegte Kispipi.

05.jpg- Fogtam egy lepkét! - büszkélkedett Kisréce. -Én is! - vágta rá Kispipi.

06.jpg- Fürödni fogok! - mondta Kisréce. - Én is - lelkendezett Kispipi.

07.jpg- Már úszom is! - kiáltotta Kisréce.

08.jpg- Én is! - kiáltotta Kispipi.

09.jpg- Segítség!

10.jpg
11.jpgKisréce kihúzta Kispipit a vízből.

kispipi12.jpg- Megint fürödni megyek egy kicsit. -mondta Kisréce. - De én nem! - sóhajtott Kispipi.

13.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elveszettiluziok.blog.hu/api/trackback/id/tr345121653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása