Ennek nem tudom mi a címe.. Nekem az akárhol otthont jelenti. Hogy  mindig úton voltam. Ott volt az otthon épp,a hol aludtam, vagy az otthon illúziója.

máshol.jpg

A többi kép is nagyon jó. Itt találtam őket, és itt pedig egy összefoglaló. egy fórumon hivatkoztak a művészre. nagyon megkapott a képek hangulata. vagyis az, amit bennem felidéznek. Bár azt hiszem csak így van értelmük, a mostani életem fényében. Hogy párban igenis a legrosszabb helyzetben sem vagyunk egyedül. És tovább lehet menni e mentén az apró reménysugár mentén:)

A bejegyzés trackback címe:

https://elveszettiluziok.blog.hu/api/trackback/id/tr264772794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása