Valahol el kell kezdeni alapon nekikezdtünk a kertészkedésnek. Kert nincs,  de van erkély:) vettem ládát, volt egy nagy dézsánk. Ötlet pedig mindig van dögivel. Egyik éjjel, megálmodtam régebben, hogy fogunk babot nevelni az erkélyen. Aztán  továbbszőve arra is rájöttem, hogy a paradicsomfa is pont tökéletes lenne ide.

Persze paradicsomfa sehol.. Mag se.. Nyílván gazdabolt, piac, stb, no de  egyik sincs a szomszédban, se túl közel, az meg nem túl hatékony megoldás, ha többtíz kilométert autókázunk 3 darab palántáért. Úgyhogy mégis vettem magot. Elvetni gondoltam majd hétvégén. És  erre mi történt? Hétközben ezek után egy idős házaspár gyönyörű paradicsomfa palántákat árult tőlünk párszáz méterre az egyik téren :) Hát máskor is így teljesüljön a gondolatom, mire lenne szükségünk épp :)

Így ma nekiláttunk késő délután az ültetésnek. Kicsit földes lett minden, takarítani is kellett, és még kell is, szerszám persze nincs. Ellenben a gyerekek nagyon lelkesen vettek részt mindenben. Nekiálltunk a homokozólapátokkal, kis kapával, gereblyével a virágföldnek. Íme a végeredmény:

Ültetéskicsi.jpg

A hosszú ládába a föld feltöltését, elegyengetését, a babvetést teljes egészében a gyerekek csinálták:D Egyedül a lukakat ástam én ki, biztos ami biztos alapon. De ők locsolták  be végül még. Nagyon figyeltek, hogy minden jó legyen. A fiam persze látva a képet, milyen bab lesz rajta, ha sikerül, egyből kérdezte: Ugye ebből majd eszünk akkor levest? :) Hát úgy legyen.Megerednek a babok szépen, és tényleg végül megfőzzük a saját termést. Isteni habart paszuly lesz belőle.

Most már csak gondozni kell. Ez is a gyerekek feladata lesz, a locsolgatás. Nagyon napos az erkély, így minden nap locsolni kell. Ha esetleg fizikailag én is locsolom, nekik kell majd rámszólni, mert memórián az nulla, simán elfelejtem ezt is.

Hát így lett a fűszernövényeken túl egy minikert kezdeményezésünk az erkélyen. Reméljük beválik:)

A bejegyzés trackback címe:

https://elveszettiluziok.blog.hu/api/trackback/id/tr255297111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása